ח"כ חיים ביטון: "ייקח קצת זמן, אבל תהיה ממשלה יציבה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ חיים ביטון: "ייקח קצת זמן, אבל תהיה ממשלה יציבה"

    ח"כ חיים ביטון מנכ"ל תנועת ש"ס לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": ""אין ויכוחים אידאולוגיים בין השרים, תהיה ממשלה הומוגנית. יש מעט חילוקי דעות, אבל זה לא משפיע. היא תהיה ממשלה חזקה, ולוקח קצת זמן לבנות אותה" | האזינו לריאיון

    צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חיים ביטון מש"ס לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית" על הפיגוע באריאל: "לצערנו האירועים האלו מלווים את עם ישראל לאורך הדורות. יש לזה השפעות של ממשלות, אבל עם ישראל נרדף בכל מצב".

    בהתייחסות להסכמים המתגבשים מול הליכוד אמר:" ש"ס תמיד פעלה למען עם ישראל, לפעמים יותר ולפעמים פחות, לפי מה שהיה אפשר. כרגע המצב מאפשר לעזור יותר, ובזה אנחנו עסוקים".

    "לש"ס אין בעיה עם חלוקת התיקים, ההסכם הקואליציוני שלנו כבר מוכן עם הליכוד, טובי המומחים ישבו על ההסכמים האלו. יהיו מהפיכות גדולות למען עם ישראל".

    "רוב הדברים שרצינו לעשות בעבר עשינו, מה שנתקע היה מבחינה משפטית. עכשיו הכנסנו את כל הדברים האלו שוב, ומה שהיה בעיות נמצא פתרונות".

    "מה שעומד על הפרק כרגע זה החוזק שלנו בממשלה. לכולם ברור שאריה דרעי יהיה האיש החזק בממשלה, היה לנו חיבור חזק בממשלה האחרונה, והשילוב הזה יבוא לידי ביטוי בממשלה הקרובה".

    "אין ויכוחים אידאולוגיים בין השרים, תהיה ממשלה הומוגנית. יש מעט חילוקי דעות, אבל זה לא משפיע. היא תהיה ממשלה חזקה, ולוקח קצת זמן לבנות אותה".

    האזינו:

     



    0 תגובות